N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under november 2015

Av Natalie - 7 november 2015 00:17

Tjenixen! Alltså helt underbart att det är fredag! Vaknade imorse och skulle egentligen upp halv åtta men så blev det inte.. jag gick upp åtta och tog fram kläder och kunde inte motstå min sötnos som sov i sängen, så jag la mig igen i sängen... vaknar 20 minuter innan min buss skulle gå, men fick ändå ta nästa haha... Lite sen, men man är väl trött! Sen har jag hamnat i någon svacka så efter att jag varit i skolan och sagt hejdå till filip som drog till jobbet, så somnade jag direkt i min underbara säng.. och där låg jag tills filip nästan var hemma igen haha! alltså sjukt... igår fick jag 5 timmars sömn efter skolan och idag 6 timmars?! Har jag gått och blivit sjuk eller vad är frågan om ? Men det spelar ingen roll idag, för idag är det fredag och det är så jävla skönt! 

Så ikväll blev det pizza och spela! Hmm, helgen kommer nog bli rätt avkopplande ändå! 


jag... ska... ta bilder från och med imorgon! 

 

Av Natalie - 6 november 2015 00:11

Har verkligen sett fram emot att det ska bli fredag! och imorgon är det faktiskt det! dessutom slutar jag redan vid tolv! så jävla sköööönt! och så är det bara photoshops grejer vi ska göra! 

Helgen ser ut som att det ska planeras lördagsmys och på söndag blir det familjemiddag! Sjukt vad man kan längta efter helg när man har Filip här! 


nej, jag har faktiskt inte så mycket mer att berätta... Det händer ingenting i mitt liv just nu haha! mer än att jag faktiskt är helt sjukt trött... jag råkade faktiskt sova "middag" 5 timmar igår.. från halv fem till halv tio på kvällen och vaknade av att filip pussade på mig och att han var hemma (han slutar 9 på kvällen) så jag blev verkligen jätte förvirrad och förstod verkligen ingenting! kollade runt i rummet några sekunder, vad gör han hemma? vad är klockan? är det morgon? natt? kväll? hur länge har jag sovit? tills han skrattade och berätta att han slutat och till och med åkt hem! haha! 


   

Av Natalie - 3 november 2015 20:27

Tja! Alltså det händer rätt mycket i livet nu när jag har Filip här nere, men jag orkar nte direkt blogga om saker och ting! och därför jag kanske fått bloggtorska? nej, jag vet inte... 


menmen, sitter just nu hemma invirad i min filt och väntar på att Filip ska sluta jobba så jag äntligen kan vara med honom! Det är faktiskt helt sjukt att man väntar som ett barn hemma... bara på att ens kärlek ska komma hem! Och sen spricker man av lycka när han kommer hem också! Underbar känsla faktiskt! 


Har precis diskuterat lite med mig själv om vad vi ska göra i helgen och förutom kalkonmiddag på söndag så blir det helt enkelt vin, pizza och snacks! Eller hur har vi det mysigt? aldrig haft såhär mysigt! Snacka om vad en kille kan göra för en! Helt enormt lycklig! 


Menmen, började sent idag så jag hade lite tur! Så jag och Filip drog ned till Väla innan jag skulle ta bussen till skolan och åt yoggiboost! Så sjukt jävla gott! Och sen drog jag mig till skolan, hade en lektion, mötte sen kärleken innan han drog till jobbet och sen har dagen bara rullat på, samt hämtat paket med smink och parfym... När jag kom hem satt jag och drack te med morsan och sen gick jag  upp på mitt rum och såg att Filip hade lämnat rosor på min soffa! Först blev jag jätterädd för jag såg först inte vad det var, men sen... så tappade jag andan! Helt sjukt romantisk! Folk borde lära sig efter Filip, han vet hur man överraskar och gör en flickvän väldigt chockad och lycklig! Han vet hur man får mig mer kär! Och självklart har jag ju något spännande till honom inplanerat! ;) 


Menmen, ska ned och möta upp Filip nu! 


       

Av Natalie - 2 november 2015 21:32

Förlåt för extrem jävla bloggtorska. Jag har inget att skriva om och dessvärre är det inte lika kul att fota nu när vintern är påväg. uschuschusch 


Av Natalie - 2 november 2015 20:00

Alltså vet ni vad det värsta är? NOVEMBER OCH MÅNDAG PÅ SAMMA GÅNG!! bbrr!! och jag ska behöva uppleva detta några gånger till? alltså, visst! det är rätt mysigt när löven ligger såhär fint på marken! men det är fan kallt, mörkt och jävligt! sitter i soffan med filt och tända ljus och har suttit såhär i kanske en timme och fryser fortfarande som en galning! 


Snart kommer älsklingen hem efter sin första arbetsdag! woho, då kan jag bara kasta mig in i hans famn! blir nog bäst så haha! Och sen så ska jag faktiskt sova, är dunder trött efter allt spelande till promo igen! haha! Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, mer än att jag började sent och hade entreprenörskap så höll på med företaget! 


 

Av Natalie - 2 november 2015 01:29

Tjena! Det händer mycket nu när filip är här nere! igår åkte vi ned så jag kunde visa vart han skulle jobba samt lära honom lite hur kollektiva trafiken funkar här! sen har vi väl bara degat för det mesta! 


idag har det varit fullrulle! Gick upp och drog oss till gamlingen och försökte fixa med hans tv andra gången i rad, men jag får helt enkelt åka ned dit imorgon, och sen var det IKEA för mamma och jag hade diskuterat om att köpa hem en bäddsoffa till mig och fyfan vilket bra val det var! det blev så sjukt mysigt att jag inte kommer flytta mig härifrån haha! dessutom passar det skitbra som en "gamer" hörna nu när kärleken är här hos mig :) Så det monterades upp direkt! 

Sen har vi också varit på kalas, herregud så mycket mat! :o men fyfan vad gott, och nu har vi även hunnit spela. Så full rulle har det varit här! imorgon är det skola och nu längtar man direkt till helgen igen som man redan råkat planera :$ 


               

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards