N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under november 2015

Av Natalie - 30 november 2015 22:00

Orkade inte med så mycket stök på gamla. Så nu får ni följa min nya!

Av Natalie - 30 november 2015 21:44

Woho, väla idag igen! Men med annat sällskap nämligen! Efter att jag varit i skolan och skulle hem så träffa jag Hovve som skulle till väla, så jag hänkade med honom när han skulle handla! :) Trevligt faktiskt! Pratade nonstop liksom, blir väl så när man inte har träffats på länge! 


Dessutom när jag kom till skolan så var det ingen lärare till kursen... Stormen har slått sönder tågbanorna haha! nej, skämt och sido, men det känns fan nästan lite så haha! 


Menmen, här är dagen! 

     

Av Natalie - 30 november 2015 21:07

Egentligen skulle det bli rött. Jag köpte en blodröd hårfärg samt blekning. Så Filip blekte min utväxt och sen la vi på det röda. Väldigt konstigt att det som redan var rött sen tidigare inte blev rött... Hela håret blev i en lila nyans blandad med rött... Blodrött kanske har lite lila i sig? Men det är snyggt ändå! 


         

Av Natalie - 30 november 2015 20:01

Vet att denna har delats jättemycket på socialamedier, men jag måste också dela med mig. 


Och kom ihåg att dela den med de äldre också, även om de äldre brukar vara mer envisa, så hur kul är det att sitta helt själv på julafton? Tänk er själva när ni blir äldre, vill ni att era barn ska glömma er? 


Av Natalie - 29 november 2015 23:25

Av Natalie - 29 november 2015 21:46

Och här sitter jag en söndagskväll och spelar, tillsammans med min kärlek. Och sidan om mig så har jag gjort grönt te med strawberry cupcake smak, mums! Är det bara jag som tycker att storm är jättemysigt? Filip har inte riktigt förstått att det är storm, eller pågående att bli storm, men det har jag! Och jag njuter verkligen av att sitta inne framför datorn, men en kopp te och bara ta det lugnt. 

Menmen, idag har vi städat undan lite här hemma och sen varit på väla, käkat och köpt blekning så ikväll ska jag tvinga min pojkvän att bleka mitt hår så jag kan färga det sen igen! Woho! Det var på tiden att färga utväxt! Sen råka jag somna i min kärleks farmn medan han spela, och jag hade seriöst värsta mardrömmen... Vaknade och grät i typ 20 minuter... Filip bara garva och tyckte det var jättesött. Wow, vilket stöd ibland haha! Men han var snäll och hämtade hunden så jag kunde få mysa med Lufsen medans jag grät haha! 


Nej, det är vad jag har att säga, harre gött!


 

Av Natalie - 29 november 2015 02:17

Jag som skulle handla julklappar. Fick dock bara hem till morsan, men men... Ska beställa resten, det har varit så sjukt jobbigt att gå på väla när det varit så mycket människor. Men trots det så har vi ändå fått hem vettiga grejer! 


Imorgon ska jag in om väla igen, snabbt! Köpa blekning och en julklapp till den äldre mannen, men därpå så ska jag också städa huset medan mamma är borta i Landskrona. Morsan är ju trots allt lite sne på att jag inte gör något här hemma... Men man orkar faktiskt inte, men nu jävlar ska jag faktiskt göra något haha! :) 


     

Av Natalie - 27 november 2015 22:33

Tjena! Black friday var inte så kul trots allt, dock har jag köpt julklapp till morsan, woho! Och så har jag slösat 350 spänn på RP precis... jag trodde det skulle kosta typ 250 men nej... jag hade räknat fel och nu kan jag inte ångra mig... fitta. menmen, jag spendera upp det lika snabbt igen, så har fräschat upp med lite skinns haha! 


wellwell, ska på väla imorgon igen och försöka hitta de sista julklapparna. men jag är fan nästan pank... fick prengar för 2 dagar sedan, och visst får jag pengar igen om 3... men jag har fan redan slösat över 700 spänn... men så går det! 


menmen, nu ska vi spela så ni får har de gött! ;d 


lite såhär känner jag just nu. 

 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards