N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under mars 2016

Av Natalie - 14 mars 2016 21:56

Jag har bestämt mig för att börja blogga på Nouw. 

Idag publicerar jag mitt första inlägg och bloggen kan du läsa här eller klicka på bilden.


 

Av Natalie - 14 mars 2016 01:18

Nu känns det som att jag haft mina 5 år tillsammans med bloggplatsen. Visst kommer det kännas konstigt och bloggen kommer vara uppe fram tills jag är redo, men jag funderar på att i veckan börja starta min blogg på nouw istället! Varför? Well, för att bloggplatsen saknar det som jag vill ha.  Bloggplatsen har dessutom sjunkt inom populäritet och det känns som att det nästan kommer snart gå i konka... Sorry bloggplatsen, men så som det ser ut så känns det som det.. :/ 

Jag vill börja om någonstans där det kanske finns lite hopp och inte bara massa äldre människor som bloggar om sina barn eller om hur man bygger hus på sims! 


Det jag kommer sakna med bloggplatsen är deras extremt simpa sätt att bygga upp en blogg! 


 

Av Natalie - 13 mars 2016 16:48

Var ju barnvakt igår och jag bara älskar när Filip gosar med ungarna! :o 


   

Av Natalie - 13 mars 2016 16:45

Herregud min fredag. Hade Elin hos oss och sen drog vi ut på Cardinal och träffade jonte som jag inte träffat på evigheter! Sjukt trevligt! 

Det var galet, roligt och sjukt kul! 

Här är lite bilder sen helgen! 

Förresten.. Vi somnade på bussen när vi skulle åka hem, så vi fick åka en extra tur på bussen! 


                             

Av Natalie - 13 mars 2016 16:43

 

Av Natalie - 13 mars 2016 15:46

Det är så standard mig på söndagar. jag är så sjukt jävla slö på söndagar. Orkar verkligen inte göra något... Well... varje söndag! Lat och tråkig! 


     

Av Natalie - 11 mars 2016 18:51

Fyfan vad trött jag var igår. Hade uf mässa på emporia och stod upp i 9 timmar så jag var rätt trött när jag kom hem och somnade redan vid nio! Helst sjukt! Men fyfan vad drygt det var... Helt fel planerat liksom...
Menmen, idag fick jag plugga hårt som fan för att hinna ikapp och det känns att jag får göra det en vecka till för att ligga bra till!

Av Natalie - 10 mars 2016 21:10

Alltså nej jag säger godnatt nu för jag orkar inte leva mer idag... Hade mässa idag och jag är så jävla trött att jag inte ens gick och duscha... Orka knappast borsta tänderna men det blev gjort iallafall. Dock inte ta bort sminket. Jag vill bara sova och det ska jag också göra!
Får gå upp vid halv sju imorgon och duscha och plugga. Men godnatt och farväl!

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Arkiv

översättning


Skapa flashcards