N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 20 november 2015

Av Natalie - 20 november 2015 19:45

ikväll gör vi staden osäker, för jag ska nämligen ut och svaja lite på krogen i stan! har köpt förbiljetter till cardinal och så ska vi även in om på tivoli och perrongen! Så ikväll ska vi ha kul! Dock hinner vi inte ned till Landskrona och förfesta då Filip är hemma sent, så det lär bli förfest hemma hos mig! haha! Men vi ska möta upp de andra! Elin fyllde ju 18 år i veckan så det ska firas! Och jag kan faktiskt säga grattis till henne nu när jag ändå skriver i bloggen! Så nu ska vi ha kul! 


Dock kan jag inte bestämma vad jag ska ha för överdel, men jag ska iallafall ha skinnbyxor och höga skor! Tur att maan har pojkvän som får bestämma! :D     

Av Natalie - 20 november 2015 19:36

ja, vi var i studion idag och fyfan vad vi garva. jag höll helt ärligt på att kissa på mig, var tvungen att sätta mig på golvet för att inte kissa på mig och jag grät efter dessa bilderna! Menmen, Johanna skulle slå på självutlösaren på kameran och vi hade bara några sekunder på oss och just denna gången fick jag inte vara med i bilden. Alltså, fyfan! 


     

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards