N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under januari 2016

Av Natalie - 31 januari 2016 20:51

                                   

Av Natalie - 31 januari 2016 20:47

Herregud vad jag saknar sommaren helt sjukt! gick igenom mina bilder sen augusti då de är de enda bilderna jag har kvar på min dator sen förra året... då min dator blev omformaterad och gud vad jag saknar sommaren! saknar dessa fina bilder man tog, sjukt snygga selfies då man såg tusen gånger färschare ut och man behövde inte gå runt med en tjock jacka hela dagarna! jag verkligen längtar till sommaren! 

menmen, nu är det kallt och jävligt och de ända snygga selfies man får är... inga alls haha! ska nog börja ta tag i att fota igen, så som innan! men inte ikväll! ikväll ska vi göra klyftpotatis, panerad kyckling och sås och sen ska vi samtidigt göra tortilini i egen gryta denna gången till imorgon! 

men annars så blir det att spela för det mesta! och sen sova, skola imorgon och brr vill inte! 


jag menar, kolla så snygg man var!

 

Av Natalie - 30 januari 2016 00:06

Tja! just nu sitter jag och spelar och jag har faktiskt gjort ganska mycket! igår.. umh jag har svagt minne sen igår.. tror jag typ spelade och inget mer... men idag så vaknade jag tre minuter innan mitt läkarbesök, menmen morsan körde mig till vårdcentralen och egentligen var jag 10 min sen bara (wow, på 13 minuter var jag på vårdcentralen) och när jag väl kommer dit så är det kö och ingen i receptionen så fick vänta (ja jag räknade) 11 minuter.. vilket betydde att jag var 21 minuter sen... -.- menmen jag fick ändå komma in och vi diskuterade att jag ska kolla upp en psykolog för mitt egna bästa (i våras skickade soc en remiss till vårdcentralen om att jag behöver stödperson, vilket jag inte är i behov av just nu känner jag men jag gjorde det för deras skull.. haha) så jag skulle kolla upp en psykolog och min läkare bara "ja alltså om du känner att du behöver lite stabiliserande så kan jag skriva ut antidepressiva till dig!" och jag kan ju lugnt säga att jag inte tar antidepressiva, när jag själv gått psykologi och vet vad psykofarmaka kan innebära och att bieffekterna är okända. så jag känner att det inte var så smart även om han tjatade om att jag skulle ha förebyggande ångestdämpande tabletter, vilket jag inte heller behöver.. jag är rätt så stabil person trots allt. 

Menmen, diskuterade att jag kan ha ärvt bipoläritet typ 2 av min pappa och faster (faster tog självmord pga det och pappa är ju.. ja) så har tid i februari för ett återbesök och sen skickas remiss till psykratin för en utredning för bipoläritet, även om jag inte har det så har det gått i tankarna nu i ett år och det hade varit skönt att veta min diagnos! haha nu låter jag dock som jag är psykopat eller lider av att folk ska tycka synd om mig, men jag mår faktiskt väldigt bra och detta beslut är också väldigt positivt ! :) 


Sen har jag sovit typ hela dagen och även uppdaterat min imac till captain systemet som fortfarande håller på .. haha! men det ska bli skönt med lite uppdatering! :) 


     

Av Natalie - 29 januari 2016 01:21

   

Av Natalie - 29 januari 2016 01:20

             

Av Natalie - 27 januari 2016 23:55

             

Av Natalie - 27 januari 2016 23:48

Tja! Jag har blivit så sjukt galen i att göra mat. Haha nej kanske inte det men igår gjorde jag liksom stekt potatis, kassler och ananas till typ en röra och till det hade vi sweet chili sås i cream fresch. Vilket resulterade positivt! Sjukt gott men det var något som tog i för mycket och all krydda och sås osv har gjort min magkatarr ännu värre... Kunde inte sova inatt, var uppe och vandrade 5 gånger och flyttade mig till soffan för att ligga bra. När jag vakna imorse var jag helt död och hade fortfarande minst lika ont i magen... Mamma tyckte jag var galen som skulle till skolan för jag såg ut som ett lik och att jag skulle kunna vara kräksjuk. Men jag lyssnade inte i första början... Så jag gick till bussen men halvvägs vände jag och sjukanmälde mig istället. Gick och la mig och fick någon timme sömn och sen tränade vi hunden. När vi kom hem så gick vi upp till Jula, stadium, gymmet och Willys. Dock tränade vi inte för magens skull. Men jag har iallafall börjat med omperazol igen och hoppas på att det snart ska börja lindra igen.. Jag är så trött på denna magkatarr...
Men men, ikväll gjorde vi iallafall fruktsallad och åt toast, gjorde även pastasallad till oss imorgon när vi ska till skolan. Så kärleken och jag har med oss både pasta och fruktsallad mums! Och efter skolan så ska jag och Elin till Landskrona och gå på jobbmässa och lämna cv osv!

Av Natalie - 25 januari 2016 22:50

har suttit och lekt med tanken med syrran om balklänningar... och här är mina 3 alternativ (dock är det inte dessa jag kollat på utan bara själva tanken om stilen) 

1. Lyxfin (riktig balig)

2. Kasta om det hela och gå lite rockigt! 

3. Pin up, lite rockabilly


         

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards