N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 8 november 2015

Av Natalie - 8 november 2015 23:03

Jag skulle göra ett collage till veterinären som vi ska till imorgon och gå på återkontroll för hans operation. Vi var verkligen jättenöjda och det är den bästa veterinären vi gått till. Så vi har köpt en present och även en tavla med min hund från att han var sjuk, på bättringsväg och frisk! 


Här är lite bilder som jag tog igår och en annan när han var på bättringsväg! 


           

Av Natalie - 8 november 2015 03:22

Kan faktiskt knappast fatta att helgen har gått såhär fort! Sjukt tråkigt om jag ska vara ärlig. jag är inte ett dugg taggad på skola... Är bara trött hela dagarna ändå, urkurkurk! 


men idag gick vi upp i "hyffsad" tid, och köpte snacks och käk till ikväll, gjorde 2 hemmagjorda pizzor och ärligt.. jag käkade så jag knappast kunde andas... hemskt! låg i sängen lite senare och kved... menmen, snacks fick vi vänta med... skulle ha frukt och varm chocklad... och det lockar faktiskt mig rätt mycket nu... mums... 


             

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards