N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 16 november 2015

Av Natalie - 16 november 2015 20:26

Alltså åh, jag är så jävla utbränd och irriterad. Ni anar inte! Jag har precis lagt upp hur jag känner inför skolan, på riktigt. Och jag skulle mer än gärna faktiskt bara sitta hemma en vecka nu! Sitta och göra klart det jag borde ha gjort! Det är sjukt tufft just nu, och ännu tuffare känner jag när "man vet om att man går på en jävligt chill skola". Aah, kanske det. Men jag läser dock inte bara estetiska kurser, vilket gör det hela bara tusen gånger jobbigare. Fyfan, jag är helt utbränd!!! Kommer hem från skolan, och detta är varje dag!! Trött och sliten, känns som att hjärnan håller på att trilla av! På riktigt! Och så är man hemma runt fem och så vet man om att egentligen MÅSTE man fortsätta skolan här hemma! Man bara "ömh, nope". Den inställningen har jag idag, jag säger bara "nope" och ska från och med nu börja lyssna på mig själv och vad min kropp tåler. Jag tänker inte sitta en dag till och må dåligt och ha psykisk ohälsa för skolan. Och ändå har jag klagat och får knappast min röst hörd, utan känns som motgångar. Vem ska man vända sig till? Inte personal iallafall! 


menmen, strunt i det, från och med nu ska jag göra det som jag känner för, och idag säger det INGENTING, för jag är redan så pass stressad och tårarna kryper sig fram snart. Så ikväll blir det kanske att sitta med kärleken, spela eller plugga psykologi och äta efterrätt. Yummi. 


Dock fett sugen på att sjukskriva mig 1 vecka bara för att samla krafter. 

 

Av Natalie - 16 november 2015 00:16

alltså detta med att ha helg går så satans jävla fort! Det var förfan typ igår det blev helg och redan imorgon är det måndag igen. Fyfan vad tråkigt på riktigt... Det ska faktiskt bli rätt skönt att sluta skolan och bara ta det lugnt ett år med jobb osv. Dessutom är det massa tandgrejer i veckan, så skönt, sluta tidigare.  


Menmen, i fredags hade vi företagsmöte här hemma hos mig, skrev protokoll och affärsplan, dock fortsätter vi imorgon. Och så käkade vi pizza på det! Johanna stannade till och med till klockan två! Men sjukt kul hade vi och sen var både jag och Filip dödströtta och somnade rätt fort. 


Nej, dags att sova för imorgon ska det fotas patisch och filmas in till film. Woho, ha det gött! 


         

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards