N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 19 november 2015

Av Natalie - 19 november 2015 14:07

ja, det går faktiskt. haha! Eller jag hade inte så bråttom, men hade lite att göra idag innan kärleken drog på jobbet, men nejdå, vi vaknade en halvtimme innan han skulle ta bussen, så ingenting blev gjort... 


nu har jag precis förlorat 2 games och ger upp, jag ska trots allt dra till tandhygenist nere i lilla hålan, så det tar ett tag att dra sig ned dit! Och sen ska jag äta pannkakor! woho! 


alltså, jag har ju typ också världens jävla värk i tänderna, jag får gå på citidon för att ens det ska hjälpa lite... fyfan, jag har nog aldrig haft såhär ont sedan jag opererades... rip. 


 

Av Natalie - 19 november 2015 01:10

Väntar man på något gott, så väntar man aldrig för länge! Mjo, ibland kan det kännas som en evighet innan kärleken kommer hem och jag försöker alltid göra det mysigt men jag är väl inte världens bästa på att komma på saker att göra! Men denna gången gjorde vi fruktbircka, kakor och maräng som vi doppade i varm chocklad som blev dessutom hyffsat misslyckad haha... men vi mös till film och levde gott! 


livet rullar på, dock är man inte så aktiv hemma, då man verkligen känner sig döende när man lämnar av väskan. Men det är väl så det är att leva ibland, orken finns inte riktigt, kanske är det enbart för det är höst och snart vinter och det finns inget roligt att göra? Maybe. Men man blir extremt mycket gladare när Filip kommit hem från jobbet. Han är verkligen ett lyckopiller! 


                 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards