N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 9 november 2015

Av Natalie - 9 november 2015 20:59

Hej! Nu är det måndag igen, en ny start på veckan och jag sitter och väntar in kärleken i mitt liv som snart är hemma! ååh! Ikväll blir det spagetti med köttfärssås! Ska även fixa någon pastasallad till oss i veckan så han kan ta med till jobbet och ha ett allvarligt matsamtal med honom för han är dödstråkig med mat... ha-ha...

idag har det varit djusjukhuset så har inte varit i skolan, och när jag kom hem så somna jag rätt rejält faktiskt! Vaknade runt sju och varit på coop med morsan och hjälpt henne med mejl osv. 


På fredag ska vårt företag ha hemmamöte för affärsplan osv hemma hos mig, så ska anordna en god middag till oss. Man känner sig faktiskt lite vuxen haha! Företag, projektarbete, undersökningsarbete osv... Många bollar i luften men det är fan kul! 


näe, nu ska jag faktiskt röra mig ut till bussen och möta upp Filip. Slänger iväg en gammal bild! 


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards