N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under december 2015

Av Natalie - 30 december 2015 21:00

Av Natalie - 30 december 2015 02:17

Alltså jag har hur mycket som helst att göra nu till nyår. Städa, hämta ATG, skriva ut biljetter and so on! Även höra med lite människor innan vi drar ut!
Menmen, det har varit en rätt jobbig dag idag faktiskt, hade tandreglerare 7.40 och inatt fick vi väl kanske 3 timmars sömn, det är rätt lätt att vända på dygnet faktiskt, och sen gick vi hem i den äckliga kylan, skrek på vägen hem som en dåre för det var så jävla kallt att jag ville dö, ansiktet frös och jag kunde inte andas. Men sen så fick vi någon timmes sömn och sen var det iväg och träna lufsen och sen hem. Kärleken har iallafall kollat på utbildning och pratat med dom så snart ska vi skola honom också! Rycka tag i kärlekens liv låter jättebra! Snart bor vi ju i värsta Hollywood huset med feta bilar osv, haha nej jag skämtar lite grann med er, men det är ju dock en dröm!
Men sen kom jag hem och somnade och vaknade 20 min innan väla stängde och ville ha godis så vi sprang till väla och köpte 2 vanliga påsar (plastpåsar) med godis! Ååh! Man kan ju inte hålla fingrarna borta när det är över 1000 sorter godis och ännu mer kakor, chips, dricka och Gud vet inte vad! Och sen hem och göra mat och nu spelar vi! Imorgon är det en dag som man ska ta tag i! För på torsdag är det nyår!

Av Natalie - 30 december 2015 00:32

Av Natalie - 28 december 2015 21:42

Självklart driver jag min blogg, här finns det ingen som helst lösen eller gästlösen för att kolla! inte heller får ni betala eller något och det är nog det bästa med att driva en blogg! Att faktiskt få dela med sig! Jag har haft min blogg i kanske 5 år eller något jag kan inte sluta blogga, även fast jag själv vet om att mitt liv är rätt ointressant haha! Jag driver inte heller någon hälsoblogg eller modeblogg utan det handlar liksom om mig och min vardag och visst, jag är kanske inte världens mest roliga person! 

men det stoppar inte mig till att faktiskt sprida min blogg, och jag är verkligen tacksam för alla som läser den! 

Men det är en sak som jag börjar märka som börjar bli mer och mer privat för varje år som går, och det är det här med att hålla den hemlig ändå! Inte det jag publicerar utan statistik, bilder man laddar upp och vad man skriver innan det publiceras. Jag kan verkligen skälla ut Filip när jag bloggar och han vill jättegärna vara med, jag menar? Det börjar bli jätte nervöst och jättejobbigt att skriva och det som skrivs blir oftast bara massa skit... 

Är det bloggparanoia eller är det ganska normalt? 


 

Av Natalie - 28 december 2015 00:30

 

Av Natalie - 28 december 2015 00:24

Det här med att faktiskt lägga sig i tid och även gå upp i tid är inte min grej har jag förstått det som.. Men ikvll blir det 2-3 games spelade och sen gå och titta på film och hoppas på att somna till det med! 

Idag gick jag upp elva för att kissa lufsen och sen somnade jag om och trots att jag satte alarm på klockan ett för att vi skulle göra lite idag, så blev jag förbannad och stängde av mitt alarm och sov till halv fyra idag. Så jävla skönt istället! 

Idag har vi iallafall lämnat paketet och jävla rån på att skicka paket helt ärligt!! 112 spänn för att skicka rekommenderat... usch! 


Nej, nu ska jag faktiskt spela och sen ta och sova. imorgon blir det handla åt gamlingen och sen kanske väla en sväng :) 


 

Av Natalie - 27 december 2015 03:13

Tjaaaa! Gud vad jag suger ibland alltså! Jag hade planerat att göra så sjukt mycket idag! Gå till tempo och lämna paket för det måste jag verkligen göra!!! Gå till ATG och även systemet... det skulle jag gjort idag! Men det hann jag inte för jag vaknade panikslagen av att det var mörkt ute och gissa vad! jag hade sovit till tio över fyra!!! Helt tokig var jag! Så jag tog på mig och gick till Väla istället, dock hann jag typ bara med H&M men även New yorker snabbt! köpte underkläder, pyjamas byxor, jogging byxor, jeans och tröja. Nöjd med köpet men jag ska ha mer kläder tror jag! 

Men imorgon ställer jag larm på tolv och så får jag gå och lämna paket och sen får jag göra det jag skulle gjort idag! 


Och nästa vecka ska jag ta tag i att riva min garderob på rensning, jag ska ärligt räkna hur många tröjor jag har, men jag kan lova er att det ligger på 100 minst... Det är dags att rensa! har fyra lådor med bara tröjor... får verkligen inte plats mde något mer så nästa vecka så är det dags! 


     

Av Natalie - 26 december 2015 21:42

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards