N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under oktober 2015

Av Natalie - 31 oktober 2015 03:52

FYFAN VILKEN BRA DAG! Första gången på länge som jag faktiskt orkat göra något! :o Eller aa... orkat dra mig ut och träffa människor! människor menar jag alltså att jag och filip träffade Elin haha! 

Menmen, åkte till Landskrona idag och sen hämta vi Elin och drog hem till mig, och sen vidare till stan där vi käkade pizza. Så jävla gott med pizza!!! Dessutom så var vi hela en timme tidig till bio, så vi hämtade ut biljetter och sen drog vi och köpte godis, som jag verkligen ångrar att jag tryckte i mig.. haha! 


Menmen, jag och kärleken råkade igårnatt klicka hem lite grejer igen... ha-ha... Dags att börja bli ekonomisk! Nästa vecka... 


       

Av Natalie - 29 oktober 2015 23:55

Hejsan! Woho, jag fick en tidig julklapp av min pojkvän, självklart han själv såklart! Jag kan redan säga att han är rätt så himla hemsk människa ibland, men det får jag leva med! jag tycker om honom ändå! Dessutom så har han flyttat in till mig! What the fuck eller hur? haha, men han har faktiskt fått jobb här i närheten! min duktiga pojkvän! Man blir verkligen stolt över honom! Min kärlek! Menmen, han kom i tisdags och ja, vi har bara myst hela dagen! det var verkligen sjukt mysigt att ha honom här igen! Och igår så var vi på Väla, enbart för att vi skulle gå på yoggiboost dejt men älsklingen fick hem lite kläder också haha! Sen drog vi till systemet och köpte vin och sen coop och köpte fetaost, sen hem och käka och sen packade vi upp hans grejer här hemma och prata med morsan om hur vi ska göra för att lösa vissa problem (vilket jag redan hade löst). Och sen beställde vi lite piercingar och ja, sen ned och gjorde tomater med fetaost och hällde upp lite vin och glodde netflix :) Så det var igår, riktigt mysigt! 

idag har vi varit på väla och gjort lite ärenden och gjort nyckel till Filip, sen till coop och handla åt äldre mannen och sen var vi barnvakt. 


nu ska vi spela lite, och sen ska jag beställa lite grejer och imorgon kör jag tillsammans med morsan och filip ned till Landskrona! Sen blir det bio osv. Vi har massa planerat så kan blogga rätt dåligt! 


         

Av Natalie - 25 oktober 2015 19:00

Hejsan! gud vilken slöhelg jag faktiskt har haft! jag skulle ha städat, men  nja... jag har åtminstone rensat mina lådor i mitt rum och det slutade med att jag fick slänga 5 påsar med bara skräp... menmen, nu finns det åtminstone utrymme till vår nya gäst som kommer ned hit hihi! 


idag har jag iallafall halvt dammtorkat mitt rum och det kan jag med handen på hjärtat säga att det behövdes haha! menmen, nu blir det att spela lite, göra käk och sen spela lite mer! imorogn får jag verkligen ta tag i mitt städande haha! '


och ja jag lovar, jag ska börja ta lite nya bilder till er... haha! 


 

Av Natalie - 23 oktober 2015 21:58

Hejsan! Världen sämsta på att blogga men jag har faktiskt inte orkat och dessutom har jag inte haft så mycket att göra heller mer än att handla kläder och typ sovit? Har gått och lagt mig i tid HELA denna veckan! Jag är rätt duktig jag! Och dessutom så har jag höstlov nu! så jävla skönt! Filip kommer ju hit också, men inte förens lite senare nästa vecka! 

Idag har vi startat upp bandet igen och vi har kastat om lite idéer som vi ska fortsätta med på söndag! Blir en stor ändring iallafall! 

Dessutom... Jag har ingen aning om vad jag ska göra under lovet... Malmö? Städa rummet? Garderoben som jag fortfarande inte gjort? no idea faktiskt... Projektet ligger jag före i, så det är lugnt och jag är inte sugen på att plugga.. dessutom så kommer Filip inte ned förens senare i veckan.. :/ 


               

Av Natalie - 22 oktober 2015 15:42

   

Av Natalie - 21 oktober 2015 20:35

Haha, körde en runda två med att handla kläder, dock fick jag hem min älskade tjocktröja till slut! Tänkte faktiskt fota och visa idag eller imorgon, eller när jag orkat städa mitt rum...! Får se hur mycket jag orkar! Men ni får iallafall en sneaky bild på min skjorta som jag köpt! (Bättre bild får ni, jag lovar!) , har blivit så sjukt förälskad i detta med rutigt och svart och rött! 

Men vet ni? Jag är verkligen suuuupder duuuuper trött och ska lägga mig i god tid idag! Denna veckan har jag faktiskt varit duktig med att lägga mig innan tolv! En stor applåd till mig! Och idag lyckades jag skrapa hem ett B i svenska! 


Nej, nu ska jag inte tråka ut er! Det har varit en ansträngande dag och hela kroppen skriker efter vila! 


 

Av Natalie - 20 oktober 2015 19:10

Alltså, är det något som är jobbigt, så är det fan att hå och shoppa! Speciellt själv... Jag var på H&M med Elin i stan idag, och hittade värsta snygga tjocktröjan liksom! Blev helt jävla kär i den! Samt en mössa, men när jag skulle betala så visar det sig att mitt bankkort ligger i andra jackan där hemma... så jag slutade min dag och sen drog jag hem och sen iväg till Väla för att handla denna snygga tjocktröjan! när jag kommer dit och skulle köpa denna tröja så fanns den inte där... Och sen letade jag runder efter mina favoritbyxor som jag spräckte när jag var uppe hos Filip (nej, tänk inget sånt nu, jag skulle faktiskt ta upp en grej från min väska) och så var det hejdå med dom.. så skulle jag köpa ett par likadana men så... var dom slut i low waiste och fanns bara i höga i midjan... fyfan! nej, men mössan fick jag iallafall med mig hem! Och så lullade jag runder och försökte hitta någon snygg tröja, dock hittade jag ingen mer än en baseball tröja med guns and roses tryck, as snygg! Men min prio 1 var byxor... hittade ett par svarta med hål i knäna, men våga fan inte köpa det... det är fan farligt att handla på väla, man kan lliksom inte diskutera med morsan om det är lönt att köpa ett par jeans med hål i när man fryser som en isbjörn redan i september?! nej, morsor är fan bra att ha ibland! Men imorgon ska jag iallafall köpa den jävla tjocktröjan nere i stan, den ska jag fan i mig ha! men jag fick med mig en skjorta också! woho! 


nej, nu blir det att avlägsna sig här hemma, det är fan jobbigt att handla... 


 

Av Natalie - 18 oktober 2015 22:05

Ja, varför inte en riktig söndag känsla? Nej, idag har jag faktiskt varit lite piggare än dom andra söndagarna trots att jag bara fått några timmars sömn. men jag har ändå inte orkat plugga... jag suger på riktigt... och nu är det sista veckan liksom... men det kommer lösa sig! imorgon är jag faktiskt ledig så jag kommer ha tid till att plugga om jag inte pluggar lite ikväll också.. men LoL är så mycket mer lockande! jag ska iallafall innan jag går och lägger mig fixa v mina ögonbryn och sätta på ansiktsmask samt behandla mitt hår med inpackning och duscha! har åtminstone satt tillbaka mina grejer vid fönstret, mycket produktiv jag är idag, eller inte... menmen, vad ska man göra om man inte har lust? Kanske ska fota imorgon också till mitt projekt! :) 


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards