N A T T A H - We are the fallen angels.

Direktlänk till inlägg 4 januari 2016

nyår!

Av Natalie - 4 januari 2016 03:22

Tjaaaa, jag har ju faktiskt inte berättat om min nyår! Det var trevligt! först hade vi förfest hemma hos mig och sen drog vi ut till tivoli. -jag var faktiskt förvånad över att jag inte hade spenderat mer pengar där än vad jag faktiskt gjorde haha! dock var det inte mycket som jag kom ihåg den dagen men skoj tror jag att jag hade! :) 

dagen efter mådde jag iallafall skit, fyfan vad dåligt jag mådde och jag lovade mig själv att inte dricka... inte så som jag gjorde! Dessutom så tror jag faktiskt att framöver så dissar jag att gå ut på krog och klubb osv. Känns som man träffar på en massa konstiga människor som försöker stöta på en. Det var en kille som försökte till en nyårskyss, trots att jag sa att jag hade pojkvän, och att han var här på plats, inte förens jag sa att jag och Filip faktiskt var sambos så backade han undan. Så nej, sånt vill jag faktiskt inte uppleva igen och därför väljer jag att inte gå ut fler gånger, iallafall inte på ett väldigt bra tag. 


Men jag hoppas ni hade det schyst och att ni inte hade några extrema bakfyllor som jag hade, jag trodde helt ärligt för en minut att jag skulle dö... men jag överlevde! 


Här har ni från nyår! 

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 14 mars 2016 21:56


Jag har bestämt mig för att börja blogga på Nouw.  Idag publicerar jag mitt första inlägg och bloggen kan du läsa här eller klicka på bilden.     ...

Av Natalie - 14 mars 2016 01:18


Nu känns det som att jag haft mina 5 år tillsammans med bloggplatsen. Visst kommer det kännas konstigt och bloggen kommer vara uppe fram tills jag är redo, men jag funderar på att i veckan börja starta min blogg på nouw istället! Varför? Well, för at...

Av Natalie - 13 mars 2016 16:48


Var ju barnvakt igår och jag bara älskar när Filip gosar med ungarna! :o        ...

Av Natalie - 13 mars 2016 16:45

Herregud min fredag. Hade Elin hos oss och sen drog vi ut på Cardinal och träffade jonte som jag inte träffat på evigheter! Sjukt trevligt!  Det var galet, roligt och sjukt kul!  Här är lite bilder sen helgen!  Förresten.. Vi somnade på bussen ...

Av Natalie - 13 mars 2016 16:43


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards