N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Natalie - 2 januari 2016 03:35

Gott nytt år på er, och hoppas att ni hade det sjukt kul igår och gjorde ni inget kul så hoppas jag att ni hade det mysigt! 

Alltså, jag tänker inte gå in på detta med "new year, new me" eller ha några jävla nyårslöften... men jag tänkte dela med mig utav vad jag faktiskt planerat att göra nu under 2016, jag menar.. lite planer får man ju ändå ha! 


   

Av Natalie - 2 januari 2016 03:31

Om ni undrar varför jag har ett par genomskinliga och ett par svarta tights, så är det för att denna bilden skulle skickas till syrran för att fråga om vilket jag skulle ha, och det blev genomskinliga! 

Får dela med mig utav denna bild då jag hade för kul och var way to drunk igår för att ta en ny haha! 

Vad tycker ni? superduper fin! 


 

Av Natalie - 2 januari 2016 02:15

Jag var på väla i förrigår och letade efter en billig foundation då jag inte hade beställt min foundation och det var ju trots allt akut pågrund av nyår! Så gick som en dåre och letade efter just min foundation som jag beställer, men den kostar ju för i helvetet 180 spänn i butik och nja, jag är student och lägger helst inte så mycket pengar på en foundation... Men har ni testat Lindex egna foundation?! Den var faktiskt bättre än förväntat och jag gav 99kr för den! Och ärligt, det är bättre än den jag vanligtvis använder! Inga ränder och den sitter perfekt! Ingen fet hy eller något! Så den rekommenderar jag starkt!

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards