N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 12 januari 2016

Av Natalie - 12 januari 2016 23:31

Vilket jag faktiskt inte hade planerat! Vi hade beställt från gymgrossisten och jag trodde det var ett band runt armen som man kunde ha sin telefon i när man tränade, men det var ett mobilskal! Så nu hoppas jag att jag klarar mig med 3 mobilskal på två år till min mobil haha! Men här delar jag med mig!

Av Natalie - 12 januari 2016 03:07

Tjaaa! första skoldagen är avklarad och den infördes med att träffa företaget! Vi har samlat in lite riskkapital och sen har vi faktiskt beställt två produkter som vi kommer sälja! är ni taggade?! Vi kommer att sälja inom kort iallafall! Håll ögonen öppna! 


Jag och kärleken håller just nu på att kolla eget boende faktiskt, hur det går? nja sådär! men vi hoppas på att kunna lösa det! Ska kanske till IKEA imorgon coh kolla inredning, vi har redan det mesta med det är ju bra att iallafall ha ett matbord! Sen att vi inte kommer bo komplett i början är ju inte konstigt, då vi båda pluggar, men sen när vi kommit upp på benen så ska ni se vilken fin lya vi kommer ha! 


nej, imorgon är jag faktiskt ledig för lärare var sjuk! Jippi!


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards