N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Natalie - 14 januari 2016 23:42

Alltså jag älskar verkligen snö! Helt seriöst!!! Det är världens bästa grej! Men jag verkligen hatar kylan! Men jag vaknade upp idag, ställde mig framför fönstret och skrek som en femåring! Filip brukar alltid säga att jag beter mig som om jag vore fem så fort det kommer en liten snöflinga och att jag blir typ 3 när det är sjukt mycket snö! Men vad ska man göra? Snö är underbart!

Av Natalie - 14 januari 2016 00:31

Alltså haha! Jag har faktiskt varit väldigt hemlighetsfull för er! Mest för att jag inte ville säga något och inte kunna hålla det, för detta är en sådan sak man överväger haha! hade det varit för typ 1 till 3 år tillbaka så hade det varit en annan sak då jag alltid varit väldigt aktiv och sportig av mig men på senaste tiden så har jag känt att, whatever, pizza är livet. mat är livet. Men jag har faktiskt lyckat skaffa mig ett gymkort OCH varit och gymmat! Min kropp värker, undrar hur det blir imorgon, hmm... 

menmen, inatt fick jag 2 timmars sömn så jag var lagom trött när jag kom till skolan, men jag klarade mig ändå! tog en powernap senare när jag kom hem! Alltså, har inte så mycket mer roligt att berätta för er mer än att jag faktiskt har gymmat och på det har jag ätit ostbricka! mums! 


         

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards