N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 7 januari 2016

Av Natalie - 7 januari 2016 00:04

Jag får faktiskt erkänna det, för att det var ett löfte jag gav min kära pojkvän. 

Det var väldigt svårt att sluta röka rakt av, trots att jag hade min elcigg så var det inte likadant... Vi var ju iväg på väla en sväng och skule handla lite åt morsan osv... Tjatade på min pojkvän hur jävla gott det hade varit att röka, han skulle ju sluta med mig... men han var så dum och gick och köpte ett packe, och ja, där förlorade jag ju min motivation... menar, inte lätt att sluta röka om min pojkvän ska fortsätta? Men vi lovade varandra, att enbart röka när suget kommer som mest och försöka sluta ändå. Jag har faktiskt varit duktig och bara rökt tre cigg idag, det är väldigt imponerande, imorgon försöker jag igen! det var ju inte det lättaste att sluta rakt av... inte när man rökat i 6 år... men jag har lovat mig själv att jag ska sluta, om det är idag eller om en vecka spelar ingen roll! 


Har ni några tips på hur man slutar röka lätt? droppa kommentar! 


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards