N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Natalie - 9 januari 2016 00:38

jag bara väntar på att min pojkvän läser detta inlägget, har faktiskt en hemlis till honom thihihi! jag har aldrig varit förtjust i serier eller filmer, det lockar mig bara inte... det funkar enbart när man hänger med någon, aldrig annars! och serier, pssf!! fråga mig inte ens om jag vet några serier eller följer, för nej det gör jag inte. jag kollar bara på kanal sex på nätterna när jag inte kan sova, annars kollar jag verkligen aldrig! men jag tänkte fakttiskt ta tag i det nu och kanske kolla breaking bad som jag vet är min pojkväns favoritserie! eller SoA som han följer men inte sett hela, men nackdelen är att vi får kolla på det från början! 

nu väntar jag bara på att han ska reagera på detta så kanske vi hoppar in i duschen och fastnar lite för serier, kanske blir vårt nya intresse istället för att bara spela LoL? Måste nog köpa hem lite spel, kanske dags att börja spela annat också än bara dator haha! :) 


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards