N A T T A H - We are the fallen angels.

Direktlänk till inlägg 27 februari 2016

50 snabba

Av Natalie - 27 februari 2016 00:52

50 snabba frågor om mig

1. Om du hade fått en son nu, vad hade du döpt honom till? – Kingston

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex

3. Vilken var den senaste filmen du såg? – björnbröder 2 (haha)

4. Har du bra självförtroende? – Stört bäst och vackrast. 

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Tjäna pengar! 

 6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Yrkesutbildning, högskola och flytta

7. Beskriv ditt drömutseende. – Ömh? Dont know! Typ... långt hår? har ingen ideal

8. Skriv namnet på någon du ser upp till. – Ser faktiskt inte upp till någon.. MJO!!! Patty Walters! Inspo till max när det kommer till musiken. Annars går jag min egna väg!

9. Någon du har kysst - Filip <3 

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Inte bebis men jag har sen jag var mindre... Jag växer inte längre (haha)

11. Den du senast sov över hos - Filip

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Skitgubbe

 13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Måste vara perfekt

14. Vad väljer du, godis eller chips? – GODIS!

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Finns väl många men... umh... Alltså alla gånger som jag och mina vänner gjort bort oss (jag bjuder lätt på mig själv haha!)

16. Hur uppvaktar man dig? – Man ger mig mat haha!

17. Har du rykten efter dig? – Yes!

18. Din absolut sämsta egenskap? – Väldigt dömande 

19. Din bästa egenskap? – Smart skulle jag säga, annars väldigt målinriktad 

20. En låt du är beroende av? – Fuck you over med the summer set

21. Vad stod det i ditt senaste sms? – "japp XD"

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Vet inte haha!Filip? Min hund?

23. Kan man vara vän med sitt ex? – Jag är vän med mina ex :) umgås dock inte för svartsjukan i vårt förhållande :)

24. Har du kysst en kompis? - Haha yes!

25. Hur ofta dricker du alkohol? – Väldigt sällan!

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Hatar droger. Överallt annat

27. Vad hatar du? – Mycket... Nästan allt haha

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Jupp, jag och filip hade 66 mil ifrån varandra innan han flyttade! Jobbigt men det vvar underbart ändå! Lite så man saknar det ibland!

 29. Vad handlade din senaste dröm om? – Den var sjuk HAHAH. Om att det fanns en sjukdom som började från 2 män som mördade en kvinna som jobba på ica, och när de rörde dig (de tog filip först) så blev du tung i kroppen och höll på att bli blind och för att överleva var du tvungen att vara kristen... när drömmen var slut så spolades allt tillbaka och började om igen fast värre. 

30. Vad väger du? – 53 kg

 31. Hur lång är du? - 1.53 m

32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Vet faktiskt inte

33. De bästa svenska skådespelarna? – Michael Persbrandt

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Twilight

35. Ditt humör för tillfället? - Spelsugen

36. En vacker person? – Får jag lov att säga min pojkvän för jag har ingen direkt större idol haha!

37. Har du Instagram? – Yes, riizzie

38. Vem kramade du senast? – Filip

39. Vem träffade du senast? - Förutom filip så var det Elin

40. När slog du dig senast? - Haha slår mig väl lite varje dag haha!

41. Någon du vill träffa? – Beibo faktiskt... 

42. När grät du senast? – för någon dag sen? Blev lite ledsen över skolan...

43. Sminkar du dig varje dag? – Ja varje vardag iallafall

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – mamma!

45. Är du helsvensk? - nope!

47. En artist du inte gillar? – Zara Larsson... Tåler inte den klantskallen

48. En artist du gillar? – Patty!

49. Vad är det bästa som hänt dig? – Finns mycket!

50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Socionom .

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 14 mars 2016 21:56


Jag har bestämt mig för att börja blogga på Nouw.  Idag publicerar jag mitt första inlägg och bloggen kan du läsa här eller klicka på bilden.     ...

Av Natalie - 14 mars 2016 01:18


Nu känns det som att jag haft mina 5 år tillsammans med bloggplatsen. Visst kommer det kännas konstigt och bloggen kommer vara uppe fram tills jag är redo, men jag funderar på att i veckan börja starta min blogg på nouw istället! Varför? Well, för at...

Av Natalie - 13 mars 2016 16:48


Var ju barnvakt igår och jag bara älskar när Filip gosar med ungarna! :o        ...

Av Natalie - 13 mars 2016 16:45

Herregud min fredag. Hade Elin hos oss och sen drog vi ut på Cardinal och träffade jonte som jag inte träffat på evigheter! Sjukt trevligt!  Det var galet, roligt och sjukt kul!  Här är lite bilder sen helgen!  Förresten.. Vi somnade på bussen ...

Av Natalie - 13 mars 2016 16:43


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards