N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 6 februari 2016

Av Natalie - 6 februari 2016 21:06

           

Av Natalie - 6 februari 2016 20:22

Av Natalie - 6 februari 2016 02:49

fyfan vad skönt med helg helt ärligt! Verkligen såg fram efter helgen!! Gick till skolan och tja... gjorde det jag skulle göra och sen när jag slutade så träffade jag upp Filip och vi tog tillsammans bussen hem. Tänkte direkt när jagkom hem att jag skulle bädda ned min röv! nope, kissa hunden först och sen kom morsan hem och sa att jag var tvungen att gå och köpa medicin till den äldre mannen som jag brukar handla åt. gud vad jag var arg!! jag ville verkligen ingenting annat än att faktiskt bara gå och lägga mig... Så tänkte jag att jag kan lika bra köpa godis, men då har vårt godis ställe med över 1000 sorter LÖSGODIS bara då, och typ en hel avdelning med godis... har gått i konkurs.. ledsen nattah... 

menmen, sen när vi kom hem så gick vi och la oss och helt ärligt.. vaknade klockan 23... skämdes lite... menmen, sen ringde det på telefonen och hade inte numret sparat, visade sig vara makke så drog ut och snacka lite med honom :) 

nu spelar vi och jag tror ärligt att jag inte orkar duscha ens ikväll, ska nog snart bädda ned mig i säng igen... 


   

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards