N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 21 februari 2016

Av Natalie - 21 februari 2016 18:34

Jag får faktiskt inte nog av att gå på dejt med Filip! Även om det inte är några jätte stora grejer då vi båda är studenter och sparar hellre pengar till något extra en gång om året eller bara sparar till framtiden, så har vi väl våra stunder då vi går på Yoggiboost och det gjorde vi idag! Älsklingen fick även hem en jättefin klocka! Han börjar bli lite vuxen av sig!
Och påtal om att vara romantisk!! Har överraska mig rätt bra idag! Medan jag låg och sov så gick han upp och kissade lufsen (min hund) och gjorde frukost på sängen åt oss! Så sjukt söt! Så vi slappade skönt i sängen innan vi gick vidare till väla!
Nu har jag badat lufsen och ska spela ett game innan jag fönar honom då han inte är så glad på mig just nu haha!

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards