N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 22 februari 2016

Av Natalie - 22 februari 2016 22:31

"Toktrög"... Väldigt charmigt ord va? Kom precis på det helt själv! :D Eller ja, kanske använts tidigare men jag kom på det själv för första gången i mitt liv, och jag tyckte det var så sött! Okej, nog med att prata hittepåord! 

Just nu sitter jag framför datorn och har precis duschat. Mätt och belåten är jag också, kan jag lugnt säga! Herregud, jag är typ sämst på att äta... När jag inte har någon att äta med, till exempel när Filip är i skolan... Så skippar jag att äta fram tills vi alla ska äta middag, när alla är hemma! Så jag käkar typ en gång om dagen och ja... Det är väl inte så hälsosamt...

Men! Idag har jag varit halvt produktiv! Jag har nämligen sovit ganska länge och sen spelat! Nej jag har faktiskt gjort mer än så. Jag har lämnat alla grejer som folk glömt hemma hos oss i grannskapet och handlat åt gamligen! Och pluggat körkort! Jag klarade faktist kapitel 2 delprovet igår! Så jag är snart klar med kapitel 3! När jag väl är ledig så kör jag full race med körkort! och imorgon ska jag och morsan börja övningsköra på riktigt igen! :) 


 

Av Natalie - 22 februari 2016 19:56

Varför jag vill dela detta är för att vi tjejer är experter på att dölja vår naturliga jag. Jag använder som ni ser, smink som väldigt många andra tjejer gör. Och varför gör jag det? För jag har precis som väldigt många andra tjejer skönhetsproblem. Jag kanske inte har så mycket (och just nu är det väl i mitt värsta) men jag har stora problem med att sluta pilla på akne och istället får jag något så extremt stora sår! Menmen! Vi är lika vackra ändå!

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards