N A T T A H - We are the fallen angels.

Direktlänk till inlägg 16 februari 2016

Hård dag/ingen diagnos ensålänge!

Av Natalie - 16 februari 2016 01:11

Woho! Fick dock gå upp tidigt idag för att gå till läkaren trots att jag börjar klockan 1... Men först och främst vaknade jag upp bredvid min skatt! Han var ledig idag då hans lärare vabba. Sen drog vi till läkaren och jag fick göra ett screening test för bipoläritet. Det var rätt roligt att diskutera det, då man fick upp lite roliga tankar samtidigt haha! Men 4(6) av (?) då man mpste ha 7 av dessa punkterna i kryssade, så blev jag inte diagnoserad. Dock sa han att jag (även om vi inte diskutera eller gjorde test för det) led av en depression eller någon typ av det. Men jag har ändå gjort funderingar att kolla mig för borderline och depression, mest för att se om det finns något som ligger bakom mina extrema humörsvägningar, aggressionsproblem, och massa annat som jag kan känna är lite jobbigt. 

Menmen, nn när jag ändå är igång så kan jag lika bra köra allt ihop på samma gång. Menar, det var rätt skönt att veta att det inte fanns några större drag till bipoläritet, men samtidigt känns det lite läskigt... Nu vet jag inte vad det är om det är något? Personlighetsstörningar osv? Nej, lika bra att testa, det skadar inte och det är rätt jävla skönt att veeta! 


Sen när vi kom hem efter att varit hos doktorn och på Willys och köpt en lite sen alla hjärtansdag present så bar vi ned min gamla säng. För vet ni vad? Jag har nämligen fått en ny säng! jag har verkligen vägrat köpa en ny säng då jag älskade min gamla.. Men nu var det faktiskt dags... Men det känns skönt! så vi har burit ned gamla sängen, slängt den på tippen, köpt den nya och burit upp den nya... Jävla jobb fan! Och på det har vi också handlat åt gamlingen.. Jag är faktiskt rätt slut nu... 

Men något som är ännu skönare är att jag jobbar hemifrån imorgon och kärleken är ledig. Så vi ska ut och fota till kursen som jag har imorgon och sen ska vi... jag vet inte.. ta det lugnt! 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 14 mars 2016 21:56


Jag har bestämt mig för att börja blogga på Nouw.  Idag publicerar jag mitt första inlägg och bloggen kan du läsa här eller klicka på bilden.     ...

Av Natalie - 14 mars 2016 01:18


Nu känns det som att jag haft mina 5 år tillsammans med bloggplatsen. Visst kommer det kännas konstigt och bloggen kommer vara uppe fram tills jag är redo, men jag funderar på att i veckan börja starta min blogg på nouw istället! Varför? Well, för at...

Av Natalie - 13 mars 2016 16:48


Var ju barnvakt igår och jag bara älskar när Filip gosar med ungarna! :o        ...

Av Natalie - 13 mars 2016 16:45

Herregud min fredag. Hade Elin hos oss och sen drog vi ut på Cardinal och träffade jonte som jag inte träffat på evigheter! Sjukt trevligt!  Det var galet, roligt och sjukt kul!  Här är lite bilder sen helgen!  Förresten.. Vi somnade på bussen ...

Av Natalie - 13 mars 2016 16:43


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards