N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Natalie - 22 juli 2015 11:41

Hejsan! Förlåt för världens sämsta uppdatering, men jag har verkligen inte haft tid! 


Redan i fredags när mamma hade åkt, så kom Henke hem till mig full som fan, men han tog senare bussen ner till stan för att fortsätta festa, och när jag precis hade lämnat min kompis och var redo för att gå och lägga mig för jag kommer inte ihåg vad jag skulle göra dagen efter, men det var iallafall något viktigt... så skriver Robin (En jäääätte gammal vän till mig som jag inte har träffat på evigheter) och säger att han är i samma håla som jag bor i, så jag gick ut och träffade honom halv ett på natten och stannade ute till runt halv tre :) Eller jag vet inte... ingen tidsuppfattning, men något sådant var det ju! Och sen var jag hemma lördagen och städade lite grann, tills en viss person gjorde mig måttligt förbannad och jag sket i allt och satte mig och spelade... men då skriver Marcus till mig på natten och frågar om jag ska med ut och det gjorde jag. Vi körde runder och han lyckades köra sönder sin bakaxel på bilen, så nu låg vi i 40 km/h för att lämna en tjej i bjuv och senare vidare till mig Marcus hängde med in och vi glodde på Kevin Hart och sen beslöt jag att han lika bra kunde sova hemma hos mig, då klockan var 7 på morgonen... så i söndags började jag röja klart här hemma, för runt halv åtta kom henke till mig med sin dator, internetabel och hela köret, allt förutom hans strömsladd som han hade glömt där hemma.. så ni var det dags att börja jaga runder människor och till slut hittade vi en som kunde låna ut en strömkabel. sen gick hela söndagen åt att spela, och sov ut rejält dagen efter. Sen kom Elin hem till mig och vi har ju bara snackat skit och hittat på en massa skit. Och ja, både henke och elin sov hos mig, och igår så gjorde inget speciellt mer än att vi käkade pizza och slöat hela dagen. OCh båda två som också hemma hos mig! just nu sover båda två och jag har varit uppe tidigt för jag har vairt på klrskolan. Försökte väcka dom båda två, men det gick inte :/ menmen, nu fortsätter min dag och jag har ingen aning om vad jag ska göra! :D 


             

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards