N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Natalie - 3 juli 2015 00:01

Hejsan! jag har äntligen orkat lyfta arslet idag! 

Jag gick upp och duschade osv och gjorde v mig. Väntade på att mamma skulle komma hem så vi kunde åka till banken men det blev inte av idag. Så istället så gick jag till Väla och köpte blekningsfärg och färgbomb, och det är rätt farligt att gå på väla med knappast några pengar, och så är det super rea! så jag fick med mig ett par skinnshorts också! (självklart inte äkta, jag hatar att man dödar djur för skönhet speciellt)

sen har jag gått på Coop med min kära Marcelo och handlat åt gamlingen. Och ja, sen har jag väl suttit hemma, lyckas plugga lite till körkortet och gjort prov på nätet som jag blev underkänt på, men det är väl bara att slita och plugga! 

imorgon ska jag upp halv nio för jag ska övningsköra med trafikskolan! Första gångne, lite nervös men det ska väl gå bra! och sedan ska jag även städa hemmet och förbereda till på lördag ska jag fira min 18 års dag fast med mina nära och kära! Så ska ha lite hus i helvete! :D 


 

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards