N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under december 2015

Av Natalie - 11 december 2015 23:51

Av Natalie - 11 december 2015 22:53

Jag blir alltid så jävla glad när det är helg, woho! Idag har jag inte varit i skolan, mådde inte riktigt så jätte bra. Så jag vaknade runt halv två av att Filip väckte mig och sa "alltså, du får jätte gärna vakna nu älskling"... NEJ NEJ NEJ! men jo, jag gick upp ändå. Sen har vi inte gjort så mycket mer än att handlat. 

Nu sitter vi och spelar och jag ska faktiskt ta tag i mitt plugg lite i helgen. Menmen, har iallafall varit social och spelat med Ebba och hennes pojkvän Filip. Riktig FillePower här alltså haha! 


Men hoppas ni andra är lika tacksamma som jag är för helg. 


 

Av Natalie - 10 december 2015 20:03

så nej, inget intressant har jag att berätta 


 

Av Natalie - 9 december 2015 23:36

Så jävla skönt att ha sin skoldator tillbaka, hittade faktiskt laddaren i klassrummet haha. 

Well, inte en sådan superbra dag idag heller, men jag har varit effektiv i skolan och skrivit fejk nationellt prov och sen har jag jobbat flitit på med psykologin! Förresten, jag fick dessutom ett A i psykologin! Jag är verkligen jätteglad även om jag väldigt ofta får A/B i betyg så trodde jag aldrig att jag skulle få så högt i psykologin! 

menmen, efter skolan var jag trött och förbannad så jag gick och la mig och nu spelar jag lite! 


Hoppas ni andra haft det as gött! 

 

Av Natalie - 8 december 2015 21:16

Gud vad jag är på dåligt humör, riktigt dåligt humör. Personer är svin på riktigt, och att de inte inser det själv. Jag har varit riktigt trött på vartenda jävel idag. 

Skolan har varit sjukt boring, det är inte ofta jag säger det.. jag blir bara trött och irriterad när jag kommer hem, men idag har jag hatat allt. Typ vaknat på fel sida. 


Men jag överlevde. Men inte bara att man kommer hem och ska plugga lite, DÅ HAR MAN FÖR I HELVETET GLÖMT LADDAREN TILL DATORN I SKOLAN. GG. Alltså, och allt arbete är på skoldatorn. 

Så nu har jag plockat ned min mac som stått och dammat och nu ska jag spela återigen. jag råkar faktiskt vara bäst och ranka silver 1 idag. Woho. 


 

Av Natalie - 7 december 2015 23:13

Woho, idag var det faktiskt en jävligt bra dag, även om jag är trött och sliten och råkade bli väldigt trött i slutändan och gick och la mig.. först hos min kärlek i soffan och sen gick jag upp på mitt rum och somnade på soffan och väcks av kärleken. Haha! 


Menmen, inte nog med att jag är världens käraste i Filip idag, så har jag faktiskt åstadkommit med något bra idag med! Jag har äntligen hittat bra leverantör till företaget och så har jag haft intervju med en as grym fotograf! Imorgon ska jag gå igenom allt som spelats in och skriva till gymnasiearbetet! :) 


   

Av Natalie - 6 december 2015 23:09

Alltså jag är verkligen inte redo för en ny vecka, på riktigt... jag hade velat ha lite längre helg haha! Men det är söndag idag och vi har bara sovit genom den iprincip. Men skönt har det varit! 


Men nu är det bara att bita ihop det sura äpplet och ta sig igenom en dag till i skolan. Woho. 


 

Av Natalie - 5 december 2015 02:03

Tja! Alltså jag har varit så inaktiv för att vi har spelat in kortfilm till elin och ebba, jag är världens sämsta skådespelare haha! menmen jag har helt enkelt inte haft något intresse för att blogga. Så det har faktiskt inte hänt så mycket mer än att jag sovit 7 timmar i sträck idag haha! Och nu sitter kärleken med mig och vi spelar woho! Inatt blir det Johan Glans maraton! 


Förresten, jag blir verkligen aldrig för gammal för julkalender, så jag och kärleken har varsin julkalender, här får ni en fotobomb med våra fina kalendrar! haha! 


                     

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards