N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under december 2015

Av Natalie - 25 december 2015 05:04

Igår firade vi julafton med syrran, eller ja klockan är ju typ fem nu men jag har inte gått och lagt mig än så för mig är det fortfarande julafton haha! men vi firade tillsammans med syrran och hela familjen och så spelade vi bingo, jag vann en nyårslott och älsklingen vann 100 kronor! var jättenära på en miljon och typ bilar och sjuka grejer, men nej, man har inte så mycket tur! :c 

och idag har vi firat jul med morsan och 2 andra äldre, ätit hur mycket julmat som helst men jag är fan hungrig igen, jag är nästan alltid hungrig haha! men jag fick även sova någon timme, somnade så sjukt hårt på soffan och vaknade klockan ett inatt, så jag är ju inte trött! men jag och kärleken ska snart sova ändå, vi ska ju på väla imorgon och tagga rea! 


                                         

Av Natalie - 25 december 2015 04:15

     

Av Natalie - 25 december 2015 02:42

Denna gången hoppas jag på att den ser supersnygg ut! 


 

Av Natalie - 23 december 2015 01:02

Woho jag är ju dock väldigt frisk! Nej, jag tror jag skulle dö innan idag. Men imorse ringde iallafall min läkare och vi har även bokat tid för psykolog i januari. Men jag fick lite medicin som jag hämta ut idag. 205 spänn kosta det?! Helt galet!
Skulle med kärleken till stan idag men det orka jag inte, men har städat lite idag och hjälpt morsan med sin telefon. Sen gick jag och la mig i någon timme och vakna upp med lite bättre mående.
Nu lär få lite mobilbilder nu när jag precis fått min iPhone då jag är jätteglad för den haha! Lovar att ge er fina bilder snart!

Av Natalie - 22 december 2015 02:34

Kärleken jobbade ju ute förra veckan och sprang utan och med jacka hela tiden, så han blev förkyld och om ni inte visste det så är jag världens lättaste att smitta! Jag kan liksom titta på en sten och sen har jag fått AIDS, nej sånt ska man inte skämta om, men ni förstår ungefär? Jag blir sjuk direkt! Så nu ligger jag här i sängen med en kopp te och typ en deciliter honung i, och ska snart slå på tvn och bara krypa ner i sängen. Imorgon har jag ganska mycket jag ska ta tag i, doktor som ringer mig klockan åtta, skriva ut papper åt Filip så han kan söka utbildning, lämna paket, lämna papper hos syv, och så fortsätter vi i evigheter, så ska faktiskt skriva en what to do list haha! Och sen ska jag bara fokusera på att bli frisk!

Av Natalie - 21 december 2015 02:34

Av Natalie - 21 december 2015 01:07

Vad avslutar man en söndag med? Jo mys! Inte nog med att vi har spelat och sovit bort halva dagen, så gick vi till Coop och köpte varsin ungspizza och korkade upp vin och kollade på big hero 6!
Menmen, dock är både jag och älsklingen sjuka, han förkyld och jag hostar och har ont i halsen... Men man får hoppas på bättringsväg snart!

Av Natalie - 20 december 2015 21:14

 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards