N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under december 2015

Av Natalie - 20 december 2015 02:10

Tjaaaa! Snart julafton och jag vet inte riktigt hur taggad jag är haha! Men lite är jag väl! Idag har jag handlat åt gamlingen och mått pissedåligt faktiskt. Men jag och kärleken har iallafall kört en dejt idag igen på yogiboost så vi är nöjda!
Fortsättning följer med en rad games! Menmen imorgon hoppas jag på att kunna ta det lugnt faktiskt! Mitt jullov har inte bestått av att ta det lugnt, det har varit mycket nu innan jul och jag hoppas på att iallafall få någon dag för mig själv! Men jag hoppas att ni andra njuter av ert lov!

Av Natalie - 19 december 2015 03:27

               

Av Natalie - 18 december 2015 21:53

Idag har vi gjort lite här hemma och så har vi varit på väla och fixat min telefon med sim-kortet. Sen har vi faktiskt varit så pass romantiska att vi dejtade på yoggiboost! Sjukt jävla nice! Nästan bud på att dejta där imorgon igen haha! Men imorgon ska det handlas åt gamlingen! Så kanske en runda där efter!
Men men, ikväll blir det att spela och ta det lugnt!

Av Natalie - 17 december 2015 17:39

Kände att det var dags att gå från Android till apple!

Av Natalie - 17 december 2015 01:16

Woho, jag har faktiskt lov! redan!!! sjukt skönt med några veckors lov och ärligt.. sista terminen kommer gå DÖÖÖÖ fort och sen är det faktiskt studenten för mig. pirrar redan lite grann i magen.


menmen, jag började ett idag med psykologi och jag är klar med psykologi 2, och halva psykologi 1. Så jävla skönt faktiskt! Och jag är inte ett dugg orolig över mina betyg. Det kommer bli sjukt jävla bra sista år känner jag. även om man sitter med jävla ångest över plugget, så kommer det gå sjukt bra! 


idag har jag faktiskt lagat as dålig middag, jag vet inte hur jag tänkte när jag stekte fläskfilé.. me bra blev det inte... och ikväll blir det bara att lira! 


       

Av Natalie - 16 december 2015 22:26

Fyfan vad besviken jag blev när jag fick hem min nyårsklänning. Sjukt besviken! Den var inte alls så som på bilden och ryggen passade inte för fem öre. Så det är bara att skicka tillbaka och beställa någon annan, jag har dessutom två styckna som jag har lite beslutsångest av! 


   

Av Natalie - 15 december 2015 22:45

Woho, jag har faktiskt umgåts med Elin och Filip idag på väla. Elin skulle handla lite julklappar och jag tackade självklart ja till att gå med! Trevligt, dock tog det lång tid men det är bara kvalitéts tid. Sen har vi varit och tränat lufsen hos sjukgymnast, han är så mesig men det gick till slut ändå! 


snart ska jag lägga mig, testade melatonin ikväll med. Dock tror jag att de inte funkade särskilt bra inatt för det var första gången och kroppen är van vid droger, det tog lite tid innan jag somnade och dessutom vaknade jag typ 6 gånger inatt... men det kanske man får bita det sura äpplet och försöka vänja kroppen. 


nu blir det bara att spela! Imorgon vaknar jag själv i min säng då Filip ska upp klockan halv sex och jobba! 


 

Av Natalie - 15 december 2015 01:08

Tror jag blivit sjuk. men jag hade avgudat människan som boka en resa till australien till mig. 

           

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards