N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Natalie - 13 oktober 2015 22:43

Morsan har varit lite ledsen på att jag varit i skolan och föredrog att jag skulle stanna hemma ett par dagar för att återhämta mig. jag hinner liksom aldrig återhämta mig helt och hållet så jag går runt och mår dåligt i flera veckor. Så imorgon stannar jag faktiskt hemma från skolan för att jag ska kunna bli frisk. jag har sådan jävla otur med att vara sjuk hela tiden haha! 

menmen, idag var jag i skolan dock var det bara en och en halv timme sen slutade jag då första och sista lektionen var inställd pga att lärare var sjuk. men när jag kom hem så sov jag bara, och sen när morsan kom hem runt fem tiden så drog vi till ikea för att käka och köpa blandare för vår har gått sönder i köket. Så nu ligger jag och spelar och pratar med kärleken på skype, och alldeles strax ska jag hoppa in i ett varmt bad och slappna av! det behövs! 


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards