N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Natalie - 12 oktober 2015 23:21

Hejsan! alltså jag håller nog på att bli galen, totalt galen! Så sjukt mycket läxor och så lite tid! jag har suttit sen ajg kom hem och pluggat och jag klarar inte det bara! :o jag förstår inte varför, men mitt huve blockeras! samt att febern är tillbaka och jag går runt och har frossa hela jävla tiden... brr... egentligen borde jag ta ett varmt bad och slappna av för engångsskull men när fan ska jag ha tid till det? nej usch, jag är rätt trött på skolan redan... längtar som fan till höstlovet så jag kan slappna av samt att min kärlek kommer ned! 


menmen, ska även skjuta fram körkortet lite för det är alldeles för mycket i skolan, så ska bli skönt att få ha det undanstökat. annars skulle jag gått på teorilektioner nu 5 veckor fram, men jag måste verkligen bli stabil på benen först när det kommer till skolan. har haft ständig huvudvärk nu en vecka så har ikväll suttit och tryckt i mig tabletter och masserat tinningarna. Man får hoppas på att det blir bättre, men trots det dåliga så sker det positiva, idag registera vi vårt företag, så underbart det kändes! :D Nu är vi på gång! 


men nu ska jag ut med hunden, ta medicin så febern och huvudvärken kan försvinna och hopp i säng! 

Ursäkta mitt gnäll inlägg, men det händer det också! 


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards