N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av Natalie - 11 oktober 2015 22:35

Jag tänkte faktiskt att det kanske ä dags att visa er mitt projekt i skolan, HBGM! Helsingborgs maraton, ni vet när jag åkte till stockholm och fick möta upp två styckna som hade vunnit priset till HBGM? Här är iallafall bilder som jag vill dela med mig, nu är bilderna offentligt upplagda och jag känner mig redo för att visa. Mitt projekt var då att fotografera dokumentärt. Och pga att det är jätte många bilder så kommer jag dela upp detta i 3-4 delar! 


För att läsa blogginlägget från Maratonlyx 2015 klickar ni HÄR


dag 1: Här möter jag upp Anna och Rasmus i Stockholm och tillsammans åker vi ned till Skåne. På flyget fick de goodiebag och när vi anländer till hotellet de ska vara på, så finns det en del överraskningar. Första dagen var mer att bosätta dom och få massa presenter och överraskningar. 

                                                         

Av Natalie - 11 oktober 2015 02:45

Yippi! vet ni vad jag lyckades med? jo jag lyckades bli förkyld! Så jävla typiskt mig! Så nu sitter jag hemma hos syrran som är iväg med killen i malmö, och jag är barnvakt! menmen, det kunde varit värre! menmen har knarkat medicin så nu snurrar det i skallen, råkar få 38 i feber, yippi! 

menmen, inget speciellt har hänt i livet, hmm... 


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards