N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under september 2015

Av Natalie - 8 september 2015 20:39

Urk, har precis satt mig vid datorn, men ska plugga lite också! Menmen, fick dra hem från skolan idag för man lyckades bli magsjuk! Men fick även sova några timmar, lite bättre nu, men det kniper ju fortfarande som in i helvetet! 

Annars... inget mer att säga, fick dock måla idag, kände mig som en ny elev i föskolan! 


 

Av Natalie - 6 september 2015 22:39

Jag har precis lärt mig 2 olika läxor som har med min tatuering att göra. Det är INTE min tatuerares fel, han är jätte duktig och jag är såklart super nöjd, han kommer ju få göra många till på mig! Som många kanske redan vet, så är jag nästintill bosatt där haha! 


men, jag tänkte faktiskt lära er en sak, som jag lärt mig utav mina tatueringar. Det lär nog behövas fylla i färg på dom efter detta, när allt är läkt helt. 


1. Epilera aldrig på tatuering när du har laserbortagning av hår. Både för hemmabruk och ifall du gör det i studio. Jag visste inte först att man inte fick använda det på tatuerade områden, vilket som inte stod i bruksanvisningen heller. Men det fanns kommentarer på produkten på nätet, men då var det misstaget redan försent. Det som hände var att det gjorde för det första SVINONT och sen efter ett tag så blev det svullet, och började sticka utåt. Det kändes fortfarande att det var fel, något var fel. Efter någon timme så började min hud på tatueringen bli gummiaktig, och när jag då drog i huden, så lossnade skinnet och det började rinna vätska och sen var den biten som blev epilerad lika svart som nygjord. 


     


2. Smörj aldrig dig för mycket, även om du ska smörja ofta. MEN du ska ALDRIG ha för mycket kräm på den... vilket jag faktiskt hade... tog alldeles för mycket, ett tjockt lager kräm så man inte såg tatueringen, utan den var helt vit. DET ska du inte göra, för då kommer färgen att bli tjocka och bli hårda skorpor som senare börja blöda och klia. 


Lite tips som jag önskade att andra hade sagt till mig, tur att man har en pojkvän som gått igenom det mesta och som tar hand om mina paniksituationer. 


     

Av Natalie - 6 september 2015 22:04

     

Av Natalie - 6 september 2015 17:25

       

Av Natalie - 5 september 2015 03:06

Såja, nu är det äntligen helg! Och ingen skola förens på tisdag! Menmen, har en hel del plugg att ta tag i! Men det får bli senare! Är superduper trött men måste spela!! 


Menmen, hade lektion och fick en fotouppgift på 4 bilder.. när man låter Johanna ha kameran, så fick man 364 bilder på 15 minuter. Duktiga Johanna!


                                   

Av Natalie - 5 september 2015 03:04

Eller bara helt enkelt väldigt långa killar! 

Taggade att prata stup i kvarten med kärleken på månadsdagen (y 


 

Av Natalie - 3 september 2015 21:39

Hej bloggen! Förlåt för världens sämsta uppdatering, men jag är helt ärligt helt död efter skolan... och så måste jag plugga i helgen också, samt tvätta bilen. 

Menmen, skolan går bra, det gör det faktiskt! Mycket praktiskt i trean osv och äntligen gjort gymnasiearbetet komplett, eller idén. 

men jag är verkligen helt slutkörd... jag läser ju dock också utökat program, så pluggar psykologi 1 och 2 under höstterminen... så 120% kör man i skolan. Slutar sent varje dag, så ja, jävligt trött... 

Dessutom så har jag gått några dagar med feber nu, men viktigt med skola! 


Nej, har inte så mycket att berätta mer än att jag går i skolan osv. men det           

Av Natalie - 2 september 2015 21:43

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards