N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under september 2015

Av Natalie - 23 september 2015 12:58

Av Natalie - 22 september 2015 22:24

Hejsan! Åh vad jag saknar Rättvik nu! Helt sjukt! Vill ju bara tillbaka dit! Det första jag gjorde liksom var att sätta mig på en dalahäst som var rättviks egna och sen när man kom ut i miljön så var den första tanken var ju att det var jätte vackert där uppe! OCH "Wow vilket grymt ställe att fota sina bilder på!"... så fint har vi inte i skåne och luften är jätte annorlunda! 


menmen, idag var det skola, nu börjar det tråkiga livet för mig igen... Skola osv! Menmen, det är bara att bita i det sura äpplet för mindre än en månad så planerar kärleken på att komma ned till mig! :D 


 

Av Natalie - 21 september 2015 01:41

Tjena, har ju inte uppdaterat då jag sitter i Rättvik hemma hos min påg! och inatt är det sista natten som jag får somna bredvid, sen får jag vänta fem veckor till nästa gång, brr... inte kul!

men fyfan vad här är fint! Sjukt jävla fint! och det första jag gjorde när jag kom hit var självklart att sätta mig på en dalahäst! :D Eller aa, det var ju det andra jag gjorde, det första jag gjorde var att hoppa upp på filip! Sen har vi haft pizzadejter som fan när jag varit här haha! 

Men aa, första dagen så var det verklige bara att ligga och ta det lugnt och andra dagen så gick vi ner till rättvik och käkade pizza, det var verkligen att bara umgås! Och igår så var vi nere och vandra runder i hela rättvik och ja, det är verkligen galet fint här! Man vill inte tillbaka till Skåne, Skåne är verkligen sjukt tråkigt och äckligt nu... Och idag så har vi varit hos hans syster och firat lilla Max med fika ;) 


Imorgon åker jag hem, usch vill inte! Verkligen inte! Och är inte hemma förens runt ett imorgon natt! 


                                                                   

Av Natalie - 17 september 2015 00:12

Av Natalie - 15 september 2015 23:18

     

Av Natalie - 15 september 2015 23:14

Skolfoto idag, har faktiskt inte så mycket att säga om dagen. Jag fick dock stå med mina bitches. Ebba som inte tänkte vara med från början, kunde man övertala! Äsh, vi har smink och plattång (självklart vi har, vi är tjejer?) och vi MÅSTE stå bredvid varandra på skolfotot för att jämföra ettans och treans! Det är sjukt kul att kolla på! Hur vi var värsta emohörnan och hur vi är idag, men den jämförelsen kommer sen! 


Menmen, sen var jag hos tandregleraren och hon sa att det inte alls var mycket kvar på tandställningen! ååh! 

Och självklart, jag är super nervös inför torsdag och jag ska packa imorgon, herreguuuud! 


   

Av Natalie - 15 september 2015 22:16

Är superduper nervös!

   

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards