N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under september 2015

Av Natalie - 14 september 2015 22:14

Nu är mina biljetter bokade till kärleken i Dalarna! Är faktiskt jätte nervös, förstår faktiskt inte heller varför! Menmen, ska packa väskan om någon dag och sen drar man! Kommer bli så sjukt jävla skönt att få träffa honom igen! 

Varit hos veterinären idag också, och min hund ska opereras då hans knä är ur led och korsbanden är av. Stackars hund 

och så är det skolfoto och spex imorgon, och jag har inte haft koll på något utav detta?! menmen, jag får komma normal till skolan, det är inte så mycket man kan göra åt det! Så blir inget roligt spex för mig! 

Menmen, tandläkare idag också och imorgon är det tandreglerare, kan inte älska livet mer eller mindre! 


Nej, jag är på pissehumör så godnatt! 


 

Av Natalie - 12 september 2015 21:07

Alltså jag fick något jävla flipp igår när jag pratade med Filip i telefon. Jag hade precis haft världens mardröm om att han gjorde slut och var med någon jävla brud!?!? Och innan jag somnade så hade jag berättat hur jävla mycket det tog kol på mig att vara utan honom i flera veckor. Så när jag vaknade och var ute med hunden sista rundan så kom jag på att jag skulle fan boka biljett till honom denna veckan! Så jag tänkte ta helgen till att vara i Dalarna :) Gud vad jag längtar!! Annars skulle han komme ner om 6 veckor :/ Menmen, ikväll eller imorgon bokar jag biljetter! Åhh!! 


 

Av Natalie - 12 september 2015 21:01

Hejsan! Gud vad jag är trött! Helt utmattad! Men det har varit jättekul och jag är jätte nöjd! Så nu är jag ledig två dagar och kan liksom bara ta det lugnt! 

Kommer tyvärr inte att dela med mig utav mina bilder förens de har publicerat och blivit godkända! Men har några att bjuda på utan vinnarna! 

Det var verkligen jättekul att få åka flyg och känna sig viktig, på flyget så visste de vem jag var och jag var "fotografen", vilket vad jätte uppskattande! Och idag var jag redan på plats tjugo i nio och fotade! Och hållt på och åka hit och dit i hela Helsingborg för att fota detta långa maratonet! Sjukt vad jag beundrar alla som sprang idag! 42 km!!! Och sen tog man det lilla lugna när allt var klart! :D

Var sjukt jävla nöjd med mitt liv när jag fick bära min väst idag! Haha! Tog verkligen för mig av att fotografera! Vid mållinjen så sprang jag med dessa som jag fotade enbart för att plåta! Så jag sprang in i mållinjen! Haha :'3 


Menmen, här är lite från idag! 


                                   

Av Natalie - 11 september 2015 23:07

Första dagen avklarad, och jag hoppas att det blir något användbart! Mycket trevliga människor och dessutom så ska jag fota mer för maraton imorgon! 

så ska snart lägga mig i sängen, för man ska faktiskt upp klockan sju på morgonen, man är dock inte alls taggad! 


Tyvärr tänker jag inte spoila några bilder! ;)


                       

Av Natalie - 10 september 2015 19:41

Är så sjukt trött idag, slutade tidigare så gick bara och la mig direkt och sov bort mitt liv. 

Nu sitter jag med min svartsjuka pojkvän i skype som undrar vem denna hemliga "min blogg" är för någon, med tanken på att jag skriver.. Haha, lite go är han! 


nej, men imorgon tar jag taxi till flyget och så är det uppdragsjobb med foto i stockholm! Wiho! 


ursäkta mobilbild, men är alldeles för trött för att ens leta upp något annat... 

 

Av Natalie - 9 september 2015 22:38

Blev hemma från skolan idag också! Men gick ändå upp och gjorde klart min konstfoto uppgift. Dessutom så ska jag till Stockholm på fredag, enbart för att åka upp och ned, har nämligen ett fotouppdrag för företag! ska bli spännande! Så hela helgen kommer bestå utav att fota! Ska bli väldigt spännande! 


Menmen, har dock varit på väla, yrat runder i stan och handlat åt gamlingen. Inget mer speciellt. 


 



Av Natalie - 9 september 2015 22:37

Detta kändes ju inte alls som jag, men den var snygg som fan. 


         

Av Natalie - 8 september 2015 20:43

 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards