N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under augusti 2015

Av Natalie - 11 augusti 2015 20:07

                     

Av Natalie - 10 augusti 2015 16:24

Detta fick jag innan Filip åkte. Blev helt överraskad! 


     

Av Natalie - 10 augusti 2015 02:26

Av Natalie - 10 augusti 2015 02:15

Så jag tänkte dela upp alla bilder i olika inlägg! Ursäkta mitt spamm isåfall! 


Dessutom så har jag något att berätta. den 4 augusti (alltså i tisdags) så fick jag en ny kärlek i mitt liv. Jag och Filip hade sagt till varandra sen första början att vi aldrig skulle bli kära i varandra och jag sa alltid till mina vänner att vi bara var vänner, sjukt bra vänner. 

Men det gick snett och vi båda föll i trans. 

Nu undrar många iomed att jag inte varit öppen med mitt förflutna, så var jag väldigt sårad och deprimerad under en lång tid efter saker som hade hänt med Z. Och för några månader sen så klarade jag inte av ett förhållande, vi slutade iprincip att ses och jag kunde inte längre ens skriva till honom... Men vi har haft kort kontakt och träffats fåtal gånger. Så det tog slut för ett bra tag sen, men jag har ändå kämpat mig upp. 

Tills nu, så steg Filip in i mitt liv och jag beslöt mig för att börja om på nytt. Jag vill inte vara fast i något som jag inte mår bra utav. Men jag höll det hemligt för jag visste inte vad framtiden hade att bjuda på. Men nu är det så, och jag hoppas att folk kan acceptera mitt val, för många har liksom "whut the fuckat"... 


 

Av Natalie - 8 augusti 2015 15:37

Bloggar när jag kommer hem! Har massa bilder och saker att berätta! Förlåt för jag inte varit aktiv. Men har haft massor att göra!

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards