N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under augusti 2015

Av Natalie - 29 augusti 2015 21:17

Av Natalie - 27 augusti 2015 23:20

Hej sötnosar! Ber jättemycket om ursäkt för dålig uppdatering men jag har tyvärr fått extrema sömnproblem och har inte tid hos läkaren förens den 17, därför har jag inte heller haft lust till att ens sitta vid datorn... Men jag lovar att blogga så fort jag fått energi igen! Jag går ju bara i skolan hela dagarna ovhsen kommer man hem o äter, gör något och sen är det sängdags! Men till helgen lovar jag er att jag skriver lite!
... Efter jag orkat städa lite...

Bjuder på en Instagram bild!

Av Natalie - 24 augusti 2015 21:35

Denna killen gjorde succe i mina ögon! Låt som känns rakt in i hjärtat och helt sjuk kille!

Enjoy!


Av Natalie - 24 augusti 2015 19:36

     


Man är ju faktiskt tvungen att ta tränings-selfie när man känner sig stolt för att man lyft på sin röv!

Av Natalie - 24 augusti 2015 18:45

Hejbloggen! som ni ser så håller jag på och ändrar lite här! Tyckte det var dags! 

Så igår var jag ute med Abbe i stan och fotade. Både till bloggen och till en fotouppgift! 

Så när jag kom till skolan efter att ha varit på UM, så satte jag mig ner och redigerade bilder. Inte alla, men tre av dom! Sen har jag haft lektion, satt lite för länge kvar i skolan, så när jag skulle gå, så sattes alarmet igång. Fyfan vad rädd jag var! :o Skakade och var jätte ledsen! haha! Man lär sig en läxa. 

Imorgon så ska jag till rektorn och få svar på ifall jag får läsa utökat program. Hade varit så jävla nice, men han var lite osäker på det. 

Menmen, har nyss kommit hem efter att jag har gymmat. Det var rätt skönt faktiskt, orkade dock inte så mycket idag, men fokuserade på löpbandet mest! Måste ju bränna det som lagts på efter all icke-träning som man haft haha! Det är så sjukt jävla skönt att lämna gymmet och känna att man faktiskt tränat! 


 

Av Natalie - 23 augusti 2015 23:57

jag vet inte om jag själv skulle kunna göra något sådant, men jag blev faktiskt väldigt inspirerad av detta! Faktiskt väldigt fint! 

Men tur är det ju att det är små tatueringar, så sånt kan man göra cover up på ifall det skulle gå åt helvetet! 

   

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards