N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg under augusti 2015

Av Natalie - 22 augusti 2015 23:41

Av Natalie - 22 augusti 2015 22:03

helt sinnessjukt trött är jag. 

Filip höll mig vaken med att spela lol till klockan fem inatt och ja, så jag somnade rätt sent. Sen har jag varit i Sjöbo, då jag fått köra hela vägen dit och hem, men fick som tack att äta thaimat! mums! 

Och nu är jag hemma, trött som ett as. 


Imorgon ska jag ut och fota iallafall så jag kan snygga till bloggen lite! 


 

Av Natalie - 20 augusti 2015 18:14

Goddagens! 

Skolan började ett och det enda vi gjorde var att lyssna på podcast... dock fick jag ut min skoldator idag också! så jippi! 

Sen har jag varit och köpt en ny datormus... min tredje GMX4 som jag köper nu! Inte för att den är dålig, den är skit bra! Mest för att jag har slått ihjäl alla andra möss... Och senast hände det för 2 dagar sedan. Så idag fick jag springa in och köpa en ny! Det är inte alltid bra att spela LoL när man är på dåligt humör! Menmen, snart ut och köra ikväll igen! 


Menmen, jag ska ut imorgon och fota tror jag, så snart får man ny design på bloggen också! Det behövs! 

Annars hoppas jag att ni har haft det bra! 


   

Av Natalie - 19 augusti 2015 23:36

Idag började jag ett, med att tävla och man håller helt enkelt tummarna för att vårt lag vinner! Menmen, kan bjuda på de bilderna som vi tog idag!
När jag kom hem så handlade jag åt gamlingen och så har jag övningskört idag med mamma! Jätte kul faktiskt!
Menmen, ska sova tidigt idag, blir väl att droga ner sig när man lägger sig i sängen! Imorgon börjar jag ett igen!

Av Natalie - 18 augusti 2015 22:21

Är rätt trött.. Men framför allt har jag ont i kroppen.. Precis som att någon sparkat på mig när jag legat ner...
Menmen, ännu en vacker bild sen idag

Av Natalie - 18 augusti 2015 21:28

Gud vilket fint väder det var idag, jag ångrade direkt att jag hade på mig mina jeans! imorgon blir det nog shorts! 

Gick i skolan i en timme idag och sen beslöt jag och töserna att sticka in till mezo och tog vars cider :) trevligt att träffa dom igen! 

imorgon börjar man klockan ett så en skön vilostund imorgon! Och sen blir det att handla åt Rolf :) 


         

Av Natalie - 17 augusti 2015 16:27

Fyfan vilket sugit sommarlov. Förlåt att jag säger det, men detta sommarlovet har verkligen sugit så sjukt jävla hårt! Vädret har verkligen varit riktigt pissigt och jag har verkligen inte haft något att göra... Mer än när Filip var nere, då blev det saker gjort! 

Sen har det bara varit drama på drama på drama, och sen fyllde man år. Hepp... Mycket gjort! Nej verkligen inte. Dock så fick man 2 vackra konstbilder på sig, men aa... Så mycket har jag faktiskt inte alls gjort... 

Och imorgon börjar skolan... Värsta ångesten har jag! Vill verkligen inte!!! 

Men jag får helt enkelt förbereda mig lite, och börja ta tag i livet nu. Körkortet måste jag få gjort... och jag får plugga rejält på det... Samt så ska jag börja gå ut o gå varje kväll innan jag ska sova, så jag kanske får lättare att sova sen. Och så ska jag börja träna 2-3 gånger i veckan, jag känner att lite motion behövs. Bandet kommer läggas ner lite nu pga 2 ska ha högskola. Och jag har ju fått jobb. 


Hoppas ni andra är lite mer taggade på livet än jag! 


btw: RIP jag har inget photoshop. Här får ni gamla bilder 


 

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards