N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 8 mars 2016

Av Natalie - 8 mars 2016 21:40

Vet ni hur snett det hade kunnat gå?! Ett jävla mirakel att han överlevde! Morsan häromdan tyckte det var okej att ge lufsen (min hund) köttben från kött, och det märkte inte jag för just när jag var där fick han lite brosk i mindre bitar. Senare på natten spydde han (han spyr enbart på nätter för att är det akutbehov på natten så som att kräkas eller han har ont i magen och vi sover så gör han inne och han vet att det är fel att kissa och sånt inomhus och skäms alltid för han vet att det är fel, men man kan inte hjälpa om man blivit sjuk!) och han spydde upp ben, jättestort! Han är rätt duktig på att inte tugga mat utan svälja helt. Så han har spytt nu i två dagar och ja... Det där hade kunnat gå jätte snett! Vi skulle egentligen åka till akuten men efter att han var ute och gjorde det där som man helst inte pratar om, så blev han lite bättre. Han började dricka och äta smått och han kom och bad att bli masserad på magen som han älskar, speciellt när det gör lite ont i den! Och sen har vi köpt olja som han fått dricka för att det inte ska göra illa i tarmen eller magsäcken. Och så har jag gjort egen vätska till honom för vätskebrist som han förmodligen har efter allt kräk. När han började bli lite piggare så beslöt vi för att avvakta till imorgon, det kan vara så att magen är irriterad och att han kan ha fått ut det som satt i kläm. Men Filip tror inte det, men det återstår att se! Kräks han under natten så är det bara att åka in på akuten med honom imorgon! Just nu är det rätt lugnt!

Av Natalie - 8 mars 2016 21:20

Tjaaaa! har ni också firat, som jag kallar det, kvinnans dag? :D Well, inte så mycket till firande här nej haha! Jobbade hemifrån idag så var "ledig" första lektionerna, och sen skulle jag egentligen gå på gymnasiearbetet, men jag var inte så villig till det kan jag säga... inte när det regnade... förlora all motivation direkt haha! 

menmen, städare iallafall här hemma och sen bestämde jag att jag och filip skulle äta pizza (lyckas bra med att vara hälsosam, men jag tog det som ett firande, och jag har faktiskt inte tryckt i mig massa onyttigheter!) så vi gick ned till pizzerian! Och förra gången vi käkade så frågade jag efter baccardi breezer watermelon men det hade dom inte, men han sa " nästa gång du kommer hit så lovar jag att jag har fixat åt dig!" och guess what! Det hade han också! Så jag körde på en baccardi breezer till maten. Gud vad jag njöt av det! Mums! 


Nu sitter vi och spelar, bara ett game! Sen kissa hunden, duscha och sova! Är faktiskt rätt jävla trött! Men måste vänta på piller-tid! 


 

Av Natalie - 8 mars 2016 21:17

Nu är vi äntligen uppe! Just nu är vårt sortiment inte värsta Zarah, men vi har feta kläder! Sjukt mysigt material också! Till sjuka priser! Alltså... Sjukt låga priser! Bara in och kika! 


Förresten! missa inte oss på Emporia på torsdag! Vi står där från 12-18! 


Klicka på översta bilden för att komma till vår webshop! 

       

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards