N A T T A H - We are the fallen angels.

Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Natalie - 2 mars 2016 20:00

Just nu är jag sjukt uttråkad... Jag håller nämligen på att ladda ned  LoL på min mac igen då jag precis omformaterat den. Har sjungt som en dåre, laddat ned det behövliga, fotat... ja allt.. 


           

Av Natalie - 2 mars 2016 14:49

Fyfan vad kallt det är! har precis tänt ljus i hela rummet i hopp om att det ska bli varmt! Så jävla kallt! sitter även invirad i en filt och har hur mycket kläder på mig som helst men ändå är kylan helt hemsk! Menmen!

Har ringt till postnord och kollat lite på leverans till hemsidan och så har vi fått hem mer leverans! Woho! 


Menmen, skolan idag och gjorde klart rätt mycket faktiskt, eller ja... påbörja det och är nästan klar! Rätt gött faktiskt! efter skolan så stack jag till apoteket för att köpa lite behövliga grejer och sen tog jag bussen till willys och köpte det sista till maten idag! 

Så om en halvtimme ska jag börja laga mat och sen lämna min mac på supporten och sen ska jag oc kärleken träna! 


 


Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

190 besvarade frågor

Få direkt inlägg?

Klocka

Presentation


Nattah Simonsen, 18 år. Fotar med min Canon 70D och ibland Canon 400D. Läser mitt sista år på LBS - media, och älskar att fota, mysiga kvällar och spela. Driver även företag med 2 andra tjejer, Dixie UF samt driver projektarbete under marknadsföring.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Arkiv

översättning


Ovido - Quiz & Flashcards